fbpx

Oktoober 2024 – ToiduNautleja TOP 20 restoranid!

04.-13.oktoobril toimunud ToiduNautleja Restoranide Nädal on lõppenud! Aitäh kõikidele 9000-le külastajale!

Kampaanias osales seekord 65 restorani ja toome ka külastajate TOP 20 restorani teie ette!

1. MEAT Resto & Butchery (Rannamõisa tee 38d, Tallinn)
2. Trofe restoran (Pikk 29, Tallinn)
3. Mantel ja Korsten (J.Poska 19a, Tallinn)
4. Tasca Portuguesa (Kullassepa 13, Tallinn)
5. KAI Resto (Mere pst 20c, Tallinn)
6. Art Priori (Olevimägi 7, Tallinn)
7. Argentiina Fahle (Tartu mnt 80, Tallinn)
8. Literaat Telliskivi (Telliskivi 60/2, Tallinn)
9. Kalaranna resto (Kalaranna tn 8/1, Tallinn)
10. SPOT (Vene tn 4, Tallinn)
11. Mix Resto (Vana-Posti 11/13, Tallinn)
12. Platz (Roseni 7, Tallinn)
13. Raehärra restoran (Raekoja plats 10, Tallinn)
14. Puri (Nooda tee 8, Tallinn)
15. Weis (Kuldnoka 2, Tallinn)
16. Belgian Gastro Bar (Vana-Viru 6, Tallinn)
17. SALT (Vase tn 14, Tallinn)
18. Osteria Allora (Pikk 33, Tallinn)
19. Tai Boh (Viru 23, Tallinn)
20. Loft ja Ürdid (Vesivärava 50, Tallinn)

Kohtume taas veebruar-märts 2025! 😇

Aitäh taaskord vabalaud.ee sujuvale broneeringusüsteemile!

Palju õnne MEAT Resto & Butchery TOP 1 koha eest, kes oli veebruari kampaanias samuti TOP 2 kohal külastajate seas oma maitsvate Brasiilia ja Eesti veise sisefileedega, mis sai väga palju positiivset tagasisidet.
Paljud andsid tagasisidet, et “kõik oli hästi” – toit oli maitsev ning teenindus suurepärane. Eriti kiideti Juliat, kes oli tõeliselt tähelepanelik teenindaja. Külalised olid üllatunud ka restorani mõnusast atmosfäärist, kus hubane terrass ja professionaalne teenindus lõid ideaalse õhkkonna.
Magustoidud on saanud erilise tähelepanu. Paljud on öelnud, et need ületasid ootusi, eriti brüleekreem, mis oli kaunilt serveeritud. “Magustoit oli tõeliselt maitsev ja oli äärmiselt efektne,” jagasid mtimed oma muljeid.
Pearoad, nagu grillitud sisefilee ja krevetid, on samuti saanud kiitust. “Liha oli ülimaitsev ja kõik toidud sobisid omavahel suurepäraselt,” märkisid mitmed külalised.
Kuigi mõned on tõdenud, et teenindus võiks olla veidi kiirem, on enamik jaganud positiivset tagasisidet. “Teenindus oli kiire ja tähelepanelik,” on nad kinnitanud. Külalised on nautinud ka vegan menüüd ning eriti jooke, mis sobivad toitude kõrvale.


2 koht: Trofe restorani menüü. Vanalinna restorani vastu on oma kõrget huvi näidatud juba mitmeid kordi järjest – tundub, et hinna ja kvaliteedi suhe on paigas.
Külalised on jäänud üllatavalt rahule ja jaganud oma muljeid, mis räägivad selgelt, et siin pakutav on tõeliselt hea. Enamik on ühel meelel: “Kõik oli hästi!” Paljud on rõhutanud, et nende lemmiktoidud olid eelroog, nagu lõhetartar, ja pearoog, näiteks pikalt küpsenud metssiga.
Teenindus on saanud samuti palju kiitust. Külalised hindavad, et teenindajad olid sõbralikud, naeratavad ja professionaalsed. “Hea ja kiire teenindus,” on sageli mainitud, ning paljud on tundnud, et nad on oodatud ja hoolitsetud.
Toit on olnud enamasti suurepärane. “Maitsev toit ja meeldiv teenindus,” oli tavaline kommentaar. Siiski on mõned külalised märkinud, et pearoog metssiga oli veidi jahtunud, kuigi maitse oli endiselt hea. Eelroad, nagu carpaccio ja lõhetartar, ning magustoidud, sealhulgas jäätisepallid, on saanud kiitust oma maitsvuse ja kauni esituse poolest.
Külastajad on nautinud restorani hubast atmosfääri ja ilusat interjööri. “Igati hubane keldrirestoran,” märkis üks külaline, samas kui teised kiitsid muidu meeldivat ja rahulikku keskkonda. Kuigi mõned on väljendanud soovi, et menüüs võiks olla rohkem kokteilivalikuid, on üldine tagasiside olnud positiivne: “Kõik oli suurepärane!”
Kokkuvõttes on restoran Trofe suutnud luua maitsva ja meeldiva kogemuse, mis kutsub külalisi tagasi. “Kõik oli super!” ja “Maitsev toit, kõik meeldis,” on laused, mida kirjutati palju.

3 koht: Mantel ja Korsten: osalesid esimest korda ja nende juurde läksid kohad nagu soojad saiad 😋.
Külastajad olid üllatavalt rahul, märkides, et “kõik oli üle ootuste hästi”, hoolimata sellest, et külastajaid oli palju. Teenindus oli personaalne ja kiire, mis tegi õhtu meeldivaks. “Kõik kolm käiku olid imemaitsvad – 10/10!” kiitsid mitmed.
Paljud külalised rõhutasid, et kõige rohkem meeldis neile eelroog, milleks oli suitsupart, ja magustoit tart-tatine, mis oli tõeliselt maitsev. Pearoana pakutud hirveliha sai samuti kiita, kuigi mõned märkisid, et need tundusid veidi tavalised või segased, kuna maitsed olid liiga intensiivsed.
Külastajad tõid esile, et teenindus oli suurepärane, kelnerid olid abivalmid ja professionaalsed. Kogu menüü oli võrratu ning paljud ei leidnud ettepanekute tegemiseks põhjust. “Toit oli võrratu ja kelner oli väga sõbralik,” märkis üks külaline.
Kohas valitses mõnus atmosfäär, kuigi mõned märkisid, et lauad oleks võinud olla rohkem hajutatud, et paremini suhelda. Üks külaline tõi välja, et joogimenüü võiks olla mitmekesisem, kuid üldine tagasiside oli äärmiselt positiivne. “Kõik oli hästi korraldatud ja me jäime väga rahule,” märkisid nad.
Kokkuvõttes on Mantel ja Korsten suutnud luua suurepärase elamuse, kus toit, teenindus ja atmosfäär kohtuvad parimal võimalikul viisil. “Kõik oli suurepärane!” ja “Tulen kindlasti tagasi,” on laused, mida anti tagasisides sageli, ning need peegeldavad restorani pühendumust kvaliteedile ja kliendirahulolule.

4.koht: Tasca Portuguesa restoran. Veebruari kuus 2024 olid nemad TOP 1 külastajate seas ja ka seekord oli palavalt hinnatud oma Portugali köögi tõttu.
Külastajad on restoranis Tasca jaganud mitmekesiseid muljeid, mis peegeldavad nii toidu kvaliteeti kui ka teeninduse taset. Paljud on leidnud, et menüü oli põnev ja vaheldusrikas. Neljakesi söömas käies on nad saanud proovida erinevaid roogasid, kuid enamik neist jäid rahule peamiselt eelroogadega.
Külastajad kiitsid magustoiduna pakutavat šokolaaditassi, mis olid maitsev ja kaunilt kaunistatud. Samas tõid nad välja, et pearoad – homaaririis ja metssea tükid, ei olnud alati rahuldavad. Homaaririisi peeti veidi vähe maitsestatuna ning metssea tükid olid ebaühtlaselt küpsetatud, mis mõjutas üldist elamust.
Kuigi teenindus oli sageli sõbralik ja abivalmis, märkisid mõned, et teenindus oli aeglane, ooteajad olid pikad ning toitude serveerimine võttis liigagi kaua aega.
Atmosfäär restoranis sai samuti positiivset tagasisidet, olles hubane ja kutsuv.
Kokkuvõttes on Tasca restoran suutnud pakkuda mitmeid maitsvaid roogasid ja meeldivat teenindust, kuid mõned külastajad tundsid, et toidu kvaliteet ja teeninduse kiirus võiksid olla paremad. “Kokkuvõttes jäime rahule, kuid ootame paremaid elamusi tulevikus,” märkisid nad, plaanides kindlasti uuesti tagasi tulla, et nautida Portugali toite.

5.koha sai seekord Tallinna Linnahalli taga asuv KAI Resto.
Külastajate tagasiside KAI restoranis toob esile mitmeid aspekte, mis mõjutavad nende üldist muljet ja kogemust. Restorani toitude kvaliteet oli tõeliselt kõrgel tasemel, mille tõttu paljud külalised kiidavad eelroogasid ja magustoite, eriti kaheksajalga ja mitmeid liharoogasid. Eelroad said sageli kiita oma maitsvuse ja kauni esituse eest, samas kui magustoidud, sealhulgas koogid, olid tõeliselt nauditavad, viies paljude külaliste keele alla.
Kuid mitte kõik ei olnud ideaalne. Pearoad, sealhulgas vasikafileed, jäid mõnedele külastajatele maitsetuks ja nad oleksid soovinud, et roogade juurde oleks rohkem kastet. Samuti tõid külalised välja, et pearoa ooteaeg oli ebamugavalt pikk, ulatudes sageli ühe tunni jagu. Kuigi teenindajad vabandasid ja pakkusid tasuta jooke kompensatsiooniks, jäi see paljudele siiski rahulolu tagamiseks liiga napiks.
Restorani atmosfäär oli mõnus ja hubane, kuid mitmed külalised märkisid, et ruum oli veidi jahe, mis mõjutas nende mugavust. Samuti soovisid nad, et vesipiibu ala oleks eraldatud, et vältida häirivat lõhna, mis mõjutas teiste külastajate söömisrõõmu.
Interjöör oli paljudele meeltmööda, kuid mõned soovitasid, et joogimenüü võiks olla saadaval paberkandjal, mitte ainult QR-koodi kaudu. See oleks võimaldanud külalistel nautida õhtut ilma telefonide pideva kasutamiseta, mis mõjutas nende suhtlemisvõimet kaaslastega.
Kokkuvõttes on KAI restoran suutnud luua toredaid maitseelamusi ja pakkuda head teenindust. Kuigi mõned aspektid, sealhulgas ooteajad ja interjööri mugavus, vajavad tähelepanu, jääb enamik külastajaid lootma, et järgmine külastus on veelgi parem ja nauditavam. Paljud rõhutasid, et nad on valmis tagasi tulema, et uuesti avastada KAI restorani maitsed ja atmosfäär.


Leave a Reply

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga